دعوت و تشویق برای حضور بیشتر در انتخابات وظیفه همگانی است 

فرمانده تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست سیاسی این یگان گفت:دعوت و تشویق برای حضور بیشتر در انتخابات وظیفه همگانی است .
کد خبر: ۹۶۰۹۷۲۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست سیاسی این یگان افزود: جمهوریت نظام اسلامی یعنی مردم در همه عرصه های سیاسی از جمله در انتخابات به این امر مهم بیشتر توجه کنند.

وی تأکید کرد: رأی مردم در انتخابات کارساز بوده و مردم در پای صندوق های اخذ رأی چون گذشته حضور می‌یابند و آبروی نظام اسلامی همچون گذشته حفظ می‌شود و تبلیغات سوء دشمن نیز در این ارتباط به جایی نمی‌رسد.

فرمانده تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: شرکت در انتخابات یکی از راه های قوی شدن در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است و مردم فهیم ایران اسلامی می‌دانند هر رأی آنها بمثابه سنگری مستحکم در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اکنون که در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه قرار گرفته ایم، از همه آحاد مختلف دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی حق تعیین سر نوشت خود را در منصه ظهور رسانده و امکان پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم سازند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار